Новини

20 грудня

Запуск проекту «Фабрика досліджень» в м. Чернівці. В рамках даного проекту було досліджено ринок продуктового рітейлу, ринок інтеренет послуг, а саме, дослідили яким файлхостингам надають перевагу чернівчани, переваги споживачів при виборі  інтернет провайдера, а також в результаті досліджень був складений рейтинг новинних ресурсів міста, які користуються популярністю в мережі інтернет.


17 листопада

 

Запуск проекту «Фабрика досліджень» на території всієї України протягом місяця. В рамках даного проекту було досліджено ринок та переваги споживачів при виборі  автозапровок України.

За результатами дослідження було визначено: стан і специфіку ринку автозаправних станцій а також переваги споживачів різних автозаправних станцій.

Вибірка становила більше 5000 респондентів у всіх областях України. 


17 листопада

27 листопада 2015 р. відбудеться запуск чергової хвилі дослідження споживчого ринку в м. Чернівці в рамках проекту "Фабрика досліджень". Вибірка представляє собою модель міста в розмірі 1000 респондентів віком 18+.


17 листопада

Розпочинає свою роботу Навчальний центр ЗМК. З 21 листопада 2015 року відкриваються курси "Практичний маркетинг". Курси націленні на формування практичних навичок по плануванню та веденню марктеингової діяльності.


17 листопада

Західна маркетингова компанія успішно прийняла участь у ХІІ міжнародній науково-практичній конференції "Маркетингові дослідження: інструменти і технології"


25 вересня

23.09.2015р успішно відбувся форум Speaker Fest. Частина ІІ: Фактор Успіху у палаці "Академічному"


2 вересня

Розпочали підготовку до цьогорічного Speaker Fest. Частина ІІ: Фактор успіху. Захід відбудеться  23-го вересня, о 16:00, за адресою вул. Ф. Шиллера, 11


17 серпня

Дослідили ринок житлової нерухомості в м. Чернівці та по Україні в цілому. У дослідження  були включені характеристика ринку за останні 2 два роки та за поточниий рік окремо, опис первинного та вторинного ринку; з'ясована приблизна собівартість будівництва та встановлена інвестиційна активність на ринку нерухомості.


14 серпня

Оголошений набір на курси з наступних напрямків:

- менеджер з продажу/менеджер по роботі з клієнтами;

- маркетолог;

- менеджер проектів.

Курси будуть проходити з 26.08.15 по 25.09.15 рр.


13 серпня

Підготовлена інфестиційна пропозиція щодо створення it cluster у м. Чернівці, який має на меті провести відчутні системні зміни у бізнес-середовищі міста.


13 серпня

Готуємось до запуску серпневої ІІ хвилі проекту Фабрика Досліджень, яка діятиме з 25.08.15 по 25.09.15 рр. За допомогою цього проекту ми надамо можливість компаніям оперативно і якісно отримувати інформацію про поведінку споживачів у будь-якому місті України, або по країні в цілому.


13 серпня

Запустили серпневу І хвилю проекту Фабрика Досліджень. Хвиля стартує 15.08.15 і функціонує по 15.09.15рр. Дослідження споживачів проводитимуться щомісяця у кожному обласному центрі України. Вибірка складє 1000 респондентів у кожному місті (формується міні-модель міста). В одній анкеті приймають участь декілька компаній, аналіз здійснюється виключно в рамках Вашого блоку питань та питань соціально-демографічного портрету споживачів.

При оформленні замовлення 15.08.15 Ви можете отримати + 3 питання в подарунок.


15 травня

 Проведено відкриту лекцію для студентів Чернівецького індустріального коледжу. На якій розповіли про специфіку роботи маркетингової компанії, ознайомили із практичними навиками застосування інструментів маркетингу задля збільшення продажів та підвищення ефективності функціонування підприємств.


8 травня

Організація та проведення виїзного командоутворюючого тренінгу для працівників ТОВ РОМА. В рамках заходу було організовано квест та тімбілдінгві ігри на природі. 


28 квітня

Проведено щомісячну оцінку якості роботи персоналу за методом «Таємний покупець» в мережі продовольчих супермаркетів "Рукавичка" у Львівській області. А також зроблено аналіз та систематизацію даних отриманих у підсумку здійснених досліджень протягом 2014 року.


4 квітня

Активно розпочато проведення тренінгів з продажів та управління персоналом для працівників магазинів мереж «Норма», «Тайстра», «Рома».


21 березня

 Дослідження та оцінка якості роботи персоналу за методом «Таємний покупець» в мережах магазинів «Норма», «Рома», «Тайстра». 


14 березня

Команда Західної маркетингової компанії запустила проект "Фабрика досліджень" на території зарубіжних країн, а саме: Айзербайджан, Румунія, Узбекистан, Таджикистан. В рамках даного проекту було досліджено ринок весільних суконь, проведено моніторинг ринку та вивчено його споживчі особливості


10 лютого
Відкриття (в рамках  проекту «ЗМК Локомотив»)  першого в Чернівцях емоційно-тематичного ресторану «Панська Гуральня».
Панська Гуральня - це втілення традицій та українсько-буковинський мотивів в трішки модернізованому вигляді.

5 лютого

Активно розпочато проведення тренінгів з продажів для  персоналу  (торгових агентів) ТОВ Корпорація "Новус".


17 січня

Проведення проекту «Фабрика досліджень»  що стосується вивчення ринку кави в місті Чернівці.

В рамках даного проекту досліджувалось споживання кави та лояльність споживачів до певної торгової марки.