Новини

12 грудня

До 28 січня 2013 року приймаємо заявки на всеукраїнське дослідження споживачів "Омнібус Україна-2013" (перша хвиля). Більш детальна інформація викладена в презентації проекту.


9 грудня

ФАБРИКА ДОСЛІДЖЕНЬ  відкрита!

У Львові до 28.12.12 відкритий прийом заявок на проведення маркетингового дослідження кінцевих споживачів в рамках масштабного  проекту "Фабрика досліджень".


6 листопада

ЗМК в вересні 2012 року провела опитування 1100 киян в 10-ти районах містах з метою аналізу ринку житлової нерухомості, а саме визначити рівень попиту на нерухомість в період осінь 2012- зима 2013.

В результаті було виявлено, що 9% серед населення столиці планують придбати у вказаний період нерухомість. 53% з них, бажають придбати квартиру в новобудові, 15% - земельну ділянку під забудову, 14% - готовий котедж, 14% -  квартиру на вторинному ринку нерухомості. 44% київських потенційних споживачів на ринку житлової нерухомості планують звертатись за отриманням кредиту в банках.


31 жовтня

Західна маркетингова компанія пропонує новий маркетинговий продукт «Швидка допомога для бізнесу».

В даний продукт входить пакет послуг: консультації по питаннях маркетингу і реклами, маркетинговий аудит діяльності компанії і ситуації на ринку, огляд ринку міста, регіону, України. Також пропонуємо підключитись на постійне обслуговування.

В такому разі ви отримуєте можливість в будь-який момент отримати швидку допомогу по питанню, що вас цікавить від професійного маркетолога.

Західна маркетингова компанія пропонує 3-ри пакета послуг «Швидка допомога для бізнесу»: 

«Допомога консультанта» - 500 грн/місяць; 

«Огляд ситуації на ринку» - 1000 грн/місяць;

«Аналіз стану компанії на ринку» - 5000 грн/місяць.


28 жовтня

Західна маркетингова компанія розробила 3-ри варіанта маркетингового аутсорсінга в залежності від рівня розвитку бізнесу


28 жовтня

Західна маркетингова компанія започаткувала фабрику досліджень. Ми сформували бюджетний продукт для будь-якого бізнесу. Тепер через нас українські підприємства дізнаються думку споживачів не затрачаючи багато часу, зусиль та великої суми коштів. Теперь наш омнібус «Фабрика досліджень» доступний у всіх обласних центрах України.


5 жовтня

Приклад аналізу результатів дослідження ринку (омнібус) відкритий для всіх в он-лан режимі


5 жовтня

Тепер можна переглянути детальу пропозицію всеукраїнського омнібусу он-лайн


5 жовтня

Набір учасників на всеукраїнський омнібус продовжено до 17.10.2012 року. 


20 вересня

До 01.10.12 проходить набір компаній до участі в черговій хвилі в 2012 році всеукраїнського омнібусу. Нагадуємо, що всеукраїнський омнібус Західна маркетингова компанія проводить два рази на рік.


20 вересня

Завершується аналітична робота над київським омнібусом "ЛІТО-2012"


20 вересня

Аналітик Ліля Кавлюк отримала перемогу в проекті  Ukrainian Design: The Very Best Of із своєю роботою "Пивна інфографіка"


20 вересня

ЗМК розпочав набір на серію індивідуальних та групових мастер-класів, тренінгів для маркетологів, бренд-менеджерів.


6 липня

Розробили концепцію позиціонування столово-лікувальної мінеральної води ТМ Брусницька


6 липня

Провели аналіз чернівецького ринку мінеральної води для ТМ Брусницька


6 липня

Провели аналіз сприйняття споживачами продуктів харчування різноманітних програм лояльності на замовлення мережі супермаркетів Колос


6 липня

Провели аналіз ринку питної води, що продається на розлив, для ТМ Долина Плюс


12 Червня

12 Червня

Завершили оцінку якості сервіса в пабі "Гойра".


12 Червня

Провели тренінг з директорвами супермаркетів мережі магазинів "НОРМА" з питання покращення якості роботи персоналу.


12 Червня

Завершили аналіз якості роботи персоналу мережі супермаркетів "НОРМА"


29 березня

Почався прийом заявок на всеукраїнський омнібус ЛІТО-2012


29 березня

Західна маркетингова компанія успішно впроваджує клієнтоорієнтованні програми трейд-маркетингу серед збутових каналів українських виробників.


11 березня

Удосконалено схему роботи з  програмою лояльності.


7 березня

Західна маркетингова компанія закінчила приймати заявки на участь у всеукраїнському «омнібусі».


5 лютого

При замовленні дослідження методом «таємний покупець» до 31 березня, надається 50% знижка на тренінг «Мистецтво продажу».


31 січня

До 21 березня шукаємо учасників всеукраїнського опитування споживачів методом «омнібус».


30 січня

Створено презентацію розробки програми лояльності.


28 січня

Західна маркетингова компанія створила профіль на сайті онлайн-презентацій.


25 січня

Західна макретингова компанія запускає чергову хвилю всеукраїнського дослідження, яке буде проведене методом «омнібус». Заявки на участь та питання приймаються до 7 березня.


20 січня

На замовлення компанії «LTB Jeans» Західна маркетингова компанія розробила програму лояльності клієнтів.


15 січня

Західна маркетингова компанія розробляє продукти направлені на онлайн-дослідження.


10 січня

Західна маркетингова компанія провела маркетингові дослідження для компанії «LTB Jeans».