Новини

20 вересня

Західна маркетингова компанія опрацювала результати дослідження по всій Україні, яке було проведено методом «омнібус».


13 вересня

Західна маркетингова компанія провела дослідження для компанії «Дальнобой».


29 серпня

Мережа магазинів «Тритон» стала клієнтом Західної маркетингової компанії.


14 серпня

Західна маркетингова компанія з гордістю добавляє у список своїх клієнтів корпорацію «Тигрес».


1 серпня

До списку клієнтів Західної маркетингової компанії добавилась ТМ «Чарівниця».


29 липня

До 17 серпня можна узгодити питання для участі у всеукраїнському омнібусі.


6 квітня

Приймаються замовлення на підготовку огляду ринку на основі кабінетних досліджень.


5 квітня

Проведено дослідження методом омнібус по місту Чернівці.


1 квітня

Західна маркетингова компанія розпочинає дослідження методом омнібус по Україні. Даний вид дослідження дозволяє мінімізувати витрати на повноцінне маркетингове дослідження. Наші менеджери приймають заявки на участь до 13 травня 2011 року.


31 березня

По місту Чернівці запущено дослідження методом омнібус, опитування триває з 31 березня по 3 квітня.


11 березня

Читайте новини та статті Західної маркетингової компанії на Facebook.


10 березня

Читайте нас через Однокласники.


9 березня

До 12 квітня 2011 року можна подати заявку на участь у всеукраїнському дослідженні споживачів методом омнібус.


8 березня

15 березня розпочинається дослідження методом омнібус серед споживачів міста Чернівці. Заявку на участь можна залишити для наших менеджерів.


7 березня

Західна маркетингова компанія запускає новий маркетинговий продукт «Огляд ринку», який базується на обробці вторинної інформації.


5 березня

Слідкуйте за подіями у Західній маркетинговій компанії через ваші улюблені соціальні мережі — Twitter, Livejournal та ВКонтакте.


4 березня

Західна маркетингова компанія надає консультації з питать маркетингу. Дана послуга дозволить вам подивитися на проблему з іншої точки зору.


3 березня

З 15 березня Західна маркетингова компанія запускає дослідження-омнібус по місту Чернівці. Заявки для участі у анкетуванні приймаються до 10 березня.


2 березня

З 12 квітня Західна маркетингова компанія розпочинає всеукраїнське дослідження методом омнібус. Заявки для участі та запитання для анкети приймаються до 8 квітня 2011 року.


1 березня

Західна маркетингова компанія запустила новий вид семінарів — майстер-клас:
— з питань техніки продажу;
— з питань маркетингу та маркетингових досліджень;
— з питань менеджменту.


27 лютого

Проведено кабінетний аналіз ринків:
— виноробної продукції України;
— житлової нерухомості України;
— комерційної нерухомості України.


5 лютого

Західна маркетингова компанія прийняла участь у виставці «Вино й виноробство» в Одесі.


4 лютого

Західна маркетингова компанія прийняла участь у Міжнародній професійній конференції «Маркетингові стратегії у просуванні алкогольної продукції».


6 січня

Проведено ВТL-акцію для відкритя ресторану «Велика хата» у Чернівцях.


3 січня

Західна маркетингова компанія  відкрила відділ BTL-проектів.