Декілька фактів про всеукраїнський омнібус

Марина Кирилюк
19 квітня 2011

Щоквартально Західна маркетингова компанія проводить чергову хвилю дослідження ринку методом «омнібус» серед кінцевих споживачів України.

1. Скільки питань у омнібусі?

Омнібус складається з 7-10 блоків питань учасників проекту плюс портрет споживача. Блок вміщує в себе 4 питання.

Питання кожного блоку формуються менеджерами Західної маркетингової компанії, залежно від поставлених завдань, і затверджуються клієнтом.

У портрет споживача входять наступні параметри:

— стать;

— вік;

— рівень освіти;

— вид діяльності;

— опис фінансового стану сім’ї;

— наявності автомобіля в сім’ї;

— сімейний стан;

— кількість дітей;

— середньомісячні витрати сім’ї;

— середньомісячні доходи сім’ї.

2. В яких містах буде проведено опитування?

В усіх обласних центрах України і містах з чисельністю населення 100 000 чоловік і більше.

3. Місця проведення опитування?

Існують два типи точок опитування:

— торгові центри з найбільшим трафіком відвідування;

— вулиці, площі міста з найбільшим трафіком пасажиропотоку.

Досвід проведення досліджень показав, що вуличне опитування в містах з населенням більше 100 000 чоловік є більш ефективним ніж квартирне опитування. За рахунок поєднання аудиторії перехожих на вулицях і відвідувачів популярних торгових центрів, у вибірку потрапляю всі верстви населення.

Саме дотримання процентного співвідношення страт у вибірці омнібуса дає можливість одержувати статистичну модель міста, регіону, України.

4. Яка кількість опитаних?

Вибірка — 1320 чоловік.

Вибірка випадкова безповторна з додатковим стратифікуванням зі збереженням статистичного співвідношення населення України залежно від області.

Похибка — ± 3%.  Довірчий інтервал - 97%

Генеральна сукупність людей у ​​віці 18 і більше — 32510690 чоловік.

5. Яку інформацію можна отримати за допомогою всеукраїнського омнібуса?

За допомогою участі в омнібусі можна отримати інформацію щодо:

— реального і потенційного обсягу ринку;

— реального і потенційного попиту на товар або на окремі асортиментні групи;

— думки споживачів (потенційних, реальних) про торгову марку компанії;

— впізнаваність торгової марки компанії;

— слабких, сильних сторін конкурентів чи торгової марки компанії;

— критеріїв вибору товару, послуги, компанії;

— ефективності рекламної кампанії.

6. Скільки коштує участь у всеукраїнському омнібусі?

Вартість 1 блоку, що включає 4 питання становить 812 у.о. Також, надається інформація про соціально-демографічний портрет споживача в розрізі питань замовника.

7. Який річний графік проведення омнібусів по Україні?

Графік проведення омнібуса по Україні 2012 рік
 
Дата прийому заявок
Дата початку хвилі
Дата закінчення хвилі
І хвиля 2012
06.02.2012-06.03.2012
14.03.2012
02.04.2012
ІІ хвиля 2012
07.05.2012-07.06.2012
14.06.2012
02.07.2012
ІІІ хвиля 2012
06.08.2012-06.09.2012
14.09.2012
02.10.2012
ІV хвиля 2012
01.11.2012-03.12.2012
07.12.2012
28.12.2012
 
Графік проведення омнібуса по Україні 2013 рік
І хвиля 2013
06.02.2012-06.03.2013
14.03.2013
02.04.2013
ІІ хвиля 2013
07.05.2012-07.06.2013
14.06.2013
02.07.2013
ІІІ хвиля 2013
06.08.2012-06.09.2013
12.09.2013
30.09.2013
ІV хвиля 2013
01.11.2012-03.12.2013
06.12.2013
27.12.2013